مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-09دانش

فارس من| مطالبه کاربران برای خروج مسوولان حین مسوولیت از هیأت علمی دانشگاه ها


کاربران خبرگزاری فارس خواستار خروج مسوولان حین مسوولیت از هیأت علمی دانشگاه ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه، خواستار خروج مسوولان حین مسوولیت از هیأت علمی دانشگاه ها شدند.

در این زمینه با سردبیر سوژه گفت وگو کردیم.

وی گفت: برخی مسوولان که قبل از مسوولیت عضو هیات علمی دانشگاه بودند پس از پذیرفتن یک مسوولیت در ادارات دولتی به عنوان مأمور، حقوق هیات علمی را هم دریافت می کنند و حتی پاداش هم می گیرند، سوال من این است که چرا باید مسوولان در هر پستی اعم از وزیر،  مدیر یا نماینده مجلس که از اعضای هیات علمی دانشگاه هستند حقوق خود را از دانشگاه دریافت کنند و سایر مزایا و پاداش ها را از دستگاهی که در حال حاضر مشغول فعالیت هستند هم بگیرند.

وی این مسأله را خارج از عدالت برشمرد و افزود: چرا این افراد با پذیرفتن یک مسوولیت و در زمان مامور شدن نباید حداقل بطور موقت از هیات علمی دانشگاه خارج شوند!؟ سردبیر سوژه فارس من چالش ها و مشکلات این مساله را نیز عنوان کرد و گفت:  ایجاد تعارض منافع هنگام بررسی سقف حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه در مجلس و سایر نهادها، دریافت حقوق بالای هیات علمی و پاداش ای بالای مدیریتی مجموعه از بیت المال که مخالف عدالت دریافتی ها بوده و باعث هدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه کاربران برای خروج مسوولان حین مسوولیت از هیأت علمی دانشگاه ها

فارس من| مطالبه کاربران برای خروج مسوولان حین مسوولیت از هیأت علمی دانشگاه ها